Dagen i all ära

Hihi, näe har varit till stan tanken var att köpa en grind men jag blev så osäkert på måtten om de skulle räcka. Sedan fanns inte grinden på barnens hus så jag åkte motvilligt till babyproffsen, där dom hade de och då hade jag några minuter på mig innan jag skulle tillbaka till sävar så då bidde de ingenting. Men ska göra ett nytt försök då jag har med mig Peter för att åka själv, bära Ilias och grinden samtidigt är svårare när jag vägrar att lämna honom själv i bilen.

Anmälde mig till en olycksfallsutbildning som jag ska åka på nästa vecka. Två dagar 3 timmar varje gång så de blir spännande, peter ska även vara ledig nästa vecka två dagar så jag får inskola om mig på jobbet. Känns fortfarande lite skrämmande att åka iväg och lämna min lilla bebis. Men de går nog säkert bra så får Peter och Ilias rå om varandra lite extra nu då Ilias är förälskad i sin mamma. :)

Näe nu ska jag försöka få tag i en kompis som skulle komma och hälsa på idag. :) annras blir det nog rätt lungt ikväll för att imorgon starta dagen på babysång, öppna förskolan. Peter ville hälsa på hans morfar någon dag så de kanske blir imorgon eftermiddag. Sedan blir det nog middag hos J på torsdagkväll och på fredag åker jag kanske till mamma och stannar tills lördag, söndag åker jag till Peter syster och systerbarn för att fira deras födelsedag. Veckan fullbokad kan jag lova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0