6:00

Ilias sover ute, så nu blir det att plocka undan. Slänga in lite tvätt, diska förbereda middagen,13:30 ska vi på bvc innan dess ska jag handla och sedan blir det att gå över till grannen för att dricka lite kaffe. Ikväll ska jag plugga sedan unna mig lite tid med älsklingen. Förhoppningsvis så kommer vi att kunna lägga oss lite tidigare ikväll när de senaste dagarna har kvällen gjorts vid 00-01 vilket är lite sent då våran son vaknar mellan 5:30 och 06:30.

Imorgon blir det lugn och onsdag ska jag vara barnvakt och åka och fota i studion med syster. Torsdag och fredag består mest av plugg, resterande helg också för jag ska vara klar så snart som möjligt så jag kan tenta av kursen.

Blir nog att ta en paus i pluggande då Peter och jag nog behöver det, känns lite synd att flytta fram det men samtidigt vill man inte ta på sig för mycket så man blir knäpp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0