=)

I veckan ska jag plugga till ett prov, förhoppningsvis bygga färdigt ilias rum och sandlådan. Hämta en buske hos svägerskan. Vara barnvakt åt grannjäntan, Ilias söta flickvän.

Måste städa ut ur vinden om de blir dåligt väder annars ska jag fara och köpa krukor som jag ska plantera mina blommor i, vilket är ett måste. Måste sedan försöka strukturera upp planen för sommarens projekt. Känns som att sommaren snart är även och att vi måste hinna så mycket.

Jag är så lässugen nu också att jag får lite halvt om halft damp, vill inte läsa någon skol bok utan någon riktigt sommar roman att plöja igenom över dagen eller så.

Näe nu ska jag lägga mig för imorgon ska jag upp med tuppen!


Kommentarer
Gojj

Ja det skulle vara jätte trevligt, jag gör så lite om dagarna just nu så. Förresten vad pluggar du?

2011-06-06 @ 20:36:04
URL: http://detlillaunderverket.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0