Blir galen

Har försökt att ladda in korten från min gamla kamera till datorn från igår, men de går inte. De blev jätte fina bilder, vi var först på vännäsmarknaden sedan så var vi på 4H gården och träffade alla djuren. Ilias tyckte de var super mysigt. Funderar starkt på att köpa en ny kamera+ en video kamera innan jul.

Peter håller på att riva bron och snart ska jag gå ut och rensa i vinbärsbuskarna, funderar på att göra en allé upp till garaget och flytta alla buskar till något annat ställe bara ha kvar häcken. Jag ska fundera lite mera på hur jag ska lägga upp trädgården. Hittade några fina buskar och skott från träd som jag ska ta av mamma sedan skulle jag få lite av syrrans buske som hon fått av svärmor, ja de blir nog super!

Imorgon åker jag mamma och mina systrar ner till ikea. Ska köpa en byrå och en tv möbel och ett vardagsrumsbord. Hade tänkt köpa en fotöljklädsel också, men blev lite snål sedan vill man ju alltid ha en massa prydnader och kolomojox!



Kommentarer
Gojj

Hahaha gu vad skoj din kommentar va :) Ja jag kommer nog aldrig mer att vilja vara gravid på sommaren iaf. Det har jag då bestämt :) Också vill jag ju säga grattis till dej ;) Kram!

2011-07-10 @ 20:11:21
URL: http://detlillaunderverket.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0