Världen bästa killar

 

Min spännande dag

Dagen startar ganska tidigt, Ilias får frukost och kläder sedan slänger jag mig i duschen, sminkar mig och blåser håret, klär mig och mitt lilla barn för att sedan bege oss till öppna förskolan

Vad händer jo, Peter har frostat av bilen i garaget men nu har de frusit på och porten går ej att öppna, vad gör man då? Men skriker och svär i 20 minuter till jag kommer på att man kanske kan ta en spade och gräva fram porten, dock är all snö så frysen så jag får knappt ner spaden, efter 2 arga samtal med min sambo får jag en snilleblixt jag bänder nu upp porten med hjälp av spaden. De GICK!

Man kommer till en punkt när man inte klarar av att vara hemma, man vill träffa människor, därför blev jag nästan galen av tanken på att bara vara hemma.

I bilen ligger Peters nycklar, jag stoppar dom på fickan sedan åker jag, grejen var bara att jag skulle vidare till min mormor efter öppna förskolan vilket innebar att jag kom hem vid 18:30, Peter slutar 15, han tog sig alltså inte in, han fick göra några fulknep han också.

Vilken dag

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0