stressen gör mig sjuk

Ja gissar på att imunförsvaret blivit lite lägre då jag varit så stressad och sovit så dåligt nu på slutet. Vet inte riktigt vad som var stressigt utan bara att allt ska göra. Det är som på gott och ont att planera hela sin vardag också. Ibland blir man stressad och ibland är det skönt att ha något och göra när man inte kommer iväg på samma sätt när man inte arbetar.

När Peter jobbar kväll så kan jag inte somna, lägger mig i sängen i 1-2 somnar inte så då beslutar man sig för att lägga sig i soffa och se om de hjälper förra veckan så kunde jag somna på soffan 2 gånger av fyra och sova 1-2 var gång iställlet för att somna vid 01:30 tidigast om man är vaken tills älsklingen kommer hem. 

Men så har man en bra kropp som säger ifrån "nu gör jag dig sjuk så att de kan blir mindre stressad" men de skulle vara bättre om man hade en varnligslampa som sa åt en att nu blir du för stressad, är kanske inte alla som ser att jag är en stressad människa. Jag älskar att göra det lilla extra för människor jag tycker om jag engagerar mig och är super aktiv, jag vill hinna träffa alla utan att man ska göra undantag och missa andra jag vill alltså vara rättvis häsla på alla lika mycket, mina vänner och mina släktingar. Jag plockar varje dag och gör mate, men de är ett sånt tråkig grej, ekonomin som vajar lite nu, har inte riktigt fått balans sedan jul vilket är lite stressande. Ilias har varit super kläning och vi har haft mycket besök. Jag pluggar och sedan så ska man hinna med sig själv, andra och vara engagerad i deras liv. Näe just nu är det super svårt att få ihop allt, de blir bara soppa!

Peter är ju underbar men det är ju massa saker han ska hinna också, skotta fixa bilar, hinna vara med kompisar och Ilias. Just nu kommer jag inte på andra grejer att han dessutom jobbar heltid också så de blir inte så många timmar kvar för honom heller. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0