Söndag

Tänkte försöka få ett besök av svägerskan men de va då upptaget flera gånger så de slutade med att vi istället plockade undan, tittade på den fina älgen som bosatt sig på ängen här brevid var här i säkert 5 timmar. Sedan gick vi en sväng med vagnen hälsade på våra nya granner. Dom flyttade in i september men nu tog vi oss tid att kika förbi. Så underbart med alla trevliga grannar vi har! Sedan kom J, L och N förbi och vi spelade lite Wii och myste med varandra.

Imorgon åker jag upp till lycksele för att hälsa på min lilla systerson som snart blir 1 månad, på tisdag kommer kompisar från stockholm hit och vi ska mysa med dom. På onsdag åker dom nog hem tror jag och på torsdag ska jag och grannen och hennes två barn på bio. Fredag trodde jag att jag skulle spendera med mamma då hon skulle vara barnvakt och jag göra prov men provet blev flyttat till måndag istället. Ja veckan är verkligen full med äventyr! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0