Slutprov och dagens göranade

Ja som sagt gjorde jag slutprov i psykologi härom dagen, jag tror jag kommer att få vg, fast inget är ju säkert, huvudsaken är ju att jag får ett betyg iaf. Ansökte idag om studiebidrag och kan få de minsta ersättningen iaf med barntillägg, vill inte ha några lån och pengar är pengar. 2 kurser klara, nu fortsätter jag med Historia som följs av lite administrativa och företagskurser. Efter slutprovet fick jag ryck och köpte några nya BHar och trosor, härligt med nya underkläder, passade på att köpa 2 pyamaser till ilias dubbel pack i både 74 och 80 så nu har han då de. Köpte tiger hängsler och en grön huvtröja också, men glömde ett par skit snygga mörkblå jeans men de blir en annan dag istället.

Den nya gröna tröjan, man ser den inte så bra men den är skit snygg



Började läsa lite historia idag men somnade istället på soffan så intressant var de kanske inte :). Var ute idag en stund i de härliga vädret, Ilias tyckte de var mysigt att sitta i pulkan med han tittade på mig. Är lite sugen på att Ilias pappa ska starta skotern för att se reaktionen på Ilias vet inte riktigt hur han kommer att reagera, men är väl bäst om man köper hörselkåpor på Jula först, sånna där gröna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0