Purér

Idag gjordes mango puré och blåbärs puré som Ilias kan få till efterrätter eller som sylt på gröten, är lite roligt att göra sånt här tycker jag. Men som tidigare sagt måste jag även köpa fler islådor i silicon för de behövs verkligen, gör ganska stora satser så då räcker inte mina ynka 3 stycken till. Tänkte kolla på stan om dom ha några roliga. :)

själv så åt vi tacopaj och blev sedan bjudna på super goda hemgjorde semlor hos bäst grannarna. :)

Ja nu till bilden, har ju börjat borta tänderna på Ilias och han bryr sig inte så mycket om det, vi borstar tänderna samtidigt så han ser mest bara förvånad ut. Sedan när jag är klar med han borstning så får han tanborsten och får tugga på den. Mycket trevligt!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0