Mitt söta busfrö

Ilias har typ kommit på att man kan styra mamma, med hjälp av sin höga röst. Snacka vilka protseter när man ska sova, har somnat och tvär vaknar till skriker öronen av sina föräldrar, när grejer inte blir som han tänkt eller när han inte vill de mamma vill. Blev nästan rädd idag då jag skulle försöka lägga Ilias, fick värsta dödsskriket, tog honom ut ur sovrummet då skrattade han åt mig. Går man inte i mörkt rum då han är trött så, jag vyssar och sjunger men icket han vill inte sova, så då sprattlar vi som en fisk och skriker. Vad gör mamma då, jo hon skrattar åt hans försök att tämja mig. De funkar ju ganska bra, ibland blir man bara trött och orkar inte så då ger man upp efter 15 minuter kämpande, han hinner somna 1-2 gånger men vaknar och blir skit förbannad.

Idag skrek han bara för att, de var inte ett ledset skrik utan mer ahhhh! Ahhhhh AHHHHHH! och då kanske efter en stund bli ledsen. Ja, vad tar man sig till?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0