Mat

vi rekomenderades att ge mat under dagarna så nu har jag stått i och gjort massor, eller ja en hel del mat till lillkillen

Vi gjorde kyckling igår,mmh det tyckte han var bäst, sedan så idag gjorde jag morötter och palsternacka och potatis men glömde då att frysa in kycklingen och potatisen körde jag med stav mixern vilket resulterade i TAPETKLISTER! starkt råd är att inte missgöra sig, de blir verkligen klister. Sedan så gjorde jag köttfärssås och broccoli, broccoli med vita broccoli,minns inte va dom heter men de ser ut så iaf. Sedan ha jag ju också gjort ärtor och majs som jag fryst in. Imorgon ska jag göra köttgryta ala mamma så och till veckan blir det lite fisk åt grabben, får se va helgen ger och vad jag kan hitta på till honom då är så smidigt att ge honom massa ur frysen.

På bilden är det palsternacka,majs, broccoli, spaghetti och köttfärssås och ärtor. Köttfärssåsen tyckte han va goast.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0