Djuren så nära

Ja, igår såg Peter två älgar på bakgården, han skrek och hojtade, dom var helt obrydda. Eller han skrek till mig för att skulle se.



Idag när jag var ute med barnvagen, promenerade i godan ro, sedan så känner jag att det är något konstigt och tittar åt sidan, vad står där två rådjur typ två meter ifrån mig. Dom tittar på mig och skuttar vidare.


Eftersom jag sov bara några timmar i natt så slummrade jag till när Ilias sov på eftermiddagen, vaknar lagomt trött och tittar ut genom fönstret vad står då i diket, jo två stora älgar. Försöker ta kort men det är för mörkt, öppna tom fönstret tre gånger, älgarna reagerar inte ens på ljudet, lite konstigt då dom bara står några meter ifrån.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0