Ilias lek

Ja min baby börjar bli stor, fattar inte att han snart är ett halvår.

Idag pluggar jag mycket, blev en hel del igår också, har ju nämligen slutprov imorgon och attans va närvös jag blir när det gäller prov. Sist fick jag ju mvg, men nu får jag högst vg för jag prioriterade inte att göra ett stort fördjupningsarbete på minst 5 sidor med kvalitet. Var lite sugen, hade tom beställt hem en bok för mitt studieunderlag, men månaden har varit tung och det har varit mycket folk i omlopp så jag bestämde mig för att inte göra det. Annars skulle det ha handlat om barns påverkan av förskolemijlö. Boken som jag hade fått hem var otroligt bra och den såg de från båda synvinklarna. Är lite intressant när man snart ska börjar tänka på sånt som dagis och liknande. Skulle jag sätta Ilias på dagis till hösten skulle jag vara tvungen att ansöka om det typ nu för att få en plats.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0