Historia

Ja dagen har varit stressad vi klev upp och dagen hade för lite timmar. Göra oss iordning för dop är inte alltid de lättaste när man inte har några kläder, duschningar, plock, matning osv det är hela tiden något men va hann iaf inte fråga om det men innan skulle vi göra några ärenden så de blir man automatiskt lite stressad. Köpade en film till peter för de ville han ha sedan så köpte jag 2 böcker med bilar åt Ilias här ska de fram tidigt. De var alltså pekböcker med alla möjliga bilar var super kul, dessutom hittade jag en med djur skulle dock kanske behövt hitta några fler bättre men de kommer väl. :)

Sedan åkte vi på dopen som var otroligt fint och jag tror alla var nöjda :)

 

Fick VG på inlämningsuppgiften i historia också helt klart nöjd över min prestation :D 4 inlämningar och en fördjupning kvar då :S




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0