Helgen hos mamma

Var ju hos mamma i helgen, trodde jag skulle få vila men jag är nog mera trött nu, men Peter fick iaf ha massa barnfri tid, vara med en kompis och ta de lugnt :)

Vi hann med att göra en massa mat, råraka, paj, palt och en pasta med pasta sås. Vi hann leka med barnen och jag fick gå runt och mysa med lilla Wille, min systerson. Ilias hann sova ute i det underbara vädret, så helgen känns otroligt bra även om jag är lite trött.

I veckan blir det mest plugg, sedan på onsdag ska vi på kyrkan för barnsång, de ska jag även på fredag. Sedan på onsdag kommer min syster och ska bo här i några dagar.


Kommentarer
Mikaela, mamma till Lucas.

Sv: Hehe, man blir glad av Disney :)! Det är så det ska vara :)

2011-02-01 @ 15:01:31
URL: http://goesbothways.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0