dagens äventyr

Ja vaknade imorse och begav mig till Öppna förskolan, träffa lite människor som alltid är väl behövligt när man är hemma. Var dock hemskt trött så jag vet inte om jag var mycket till sällskap. Ilias vill ju inte riktigt sova när de är massa människor kring en, blir allt för nyfiken. Men till sist hittade vi en liten avskilld plats där jag kunde natta honom. Sov dock inte så länge men han blev på lite bättre humör. Åkte iväg och käkade på värdshuset och nu är jag hemma.

Är verkligen super trött, kan nästan inte hålla upp ögonen och kroppen säger sova! Känns lite onödigt att sova då Ilias säkert vaknar när som helst men man kan ju pröva. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0