BVC vaccin, längd och vikt

Ilias 5,5 månader

Väger 8290 g

Längd 70 cm

HF 43,5 cm

Lite roligt att jämföra

Mamma längd och vikt 6 månader

Vikt 7500g ca

Längd 66 cm

Pappa 5 månader

Vikt 8140

Längd 68

Vaccinationen gick bra och allt såg så bra ut med Ilias, dock hann vi försova oss på morgonen, Ilias brukar alltid vakna kring 7 och 7:30 är han defenetivt vaken. jag hade ställt väckaren på 7.30. Men hör och häpna jag försov mig, alla försov sig.Läkarbesöket var klockan 8:30 vi vaknar 8:10 20 minuter på oss att packa på oss kläder, lilleman ge honom mat, klä på oss. Vi blev 5 minuter sen, gissa om vi kunde rejsa iväg fort om vi ville.

När vi sedan gick för att klä på Ilias igen efter besöket går vi in i skötrummet då inser jag att jag har tröjan UT och IN snacka om lite förvånad jag blev av den upptäckten. Men ja, de förstod säker att vi inte hann med så mycket annat.

När jag sedan läser peter babybok så hände de samma sak för Peters mamma på andra läkarbesöket, de försov sig. :)


 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0