VG

Ja förhoppningsvis kan jag styra upp de sista ämnet så jag får vg på det också. Sedan ska jag viga in mitt liv på företagsekonomi, administration osv. Blir riktigt roligt få komma igång med lite sådana ämnen. Historie kursen är snart slut har 3 lektions veckor kvar, och jag har fått 2 vg på inlämningarna så gör jag bara bra ifrån mig kan jag ju räkna med ett vg iaf. Känns skönt att jag fått så bra respons från lärarna och att jag egentligen inte behöver lägga 4 timmar om dagen för att klara av kurserna. Lägger kanske i snitt 1 timma om dagen dagen innan provet våldpluggar jag så de kompenserar ju kanske lite.

Har sökt lite csn bidrag när jag ändå pluggar på halvtid men har ännu inte fått någon repsons på de heller. Måste snart ringa och kolla om jag var lite sen eller något. Har heller inte fått papperna på att jag kommit in på företagskurserna men jag ser inget hinder framför det egentligen. De sa min kontakt person iaf. Måste snart börja beställa lite böcker, lite jobbigt när dom är lite dyra egentligen. Synd att jag inte sökte bidrag förrän nu heller. Men va gör man. UNG OCH DUM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0