Salami kyckling

Prövade något nytt idag, Salami kyckling kan ju säga att de var för de första super simpelt.

Recept finns här!

Blev jätte  sugen på bjuda min mamma och Peters mamma som båda två tycker om att pröva lite nytt. Så förhoppningsvis kan jag nog göra det snart. Till hade jag en cream fraische sås med massa rödlök, vitlök salt peppar och lite lite majo. Skulle bli ännu godare om man hade lite purjo hemma. Varm tomat, sockerärtor, majs och varm rödlök

Vågen visar på -4,7 kg efter 9 dagar, har dock inte mätt mig sedan första gången jag mätte mig var i tisdags så där har jag inte märkt något annat än att kläderna är lite mera bekväma. 3 hg till mitt första del mål som ska vara klart om 2,5 veckor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0