Nässelutslag oh katter!

Ja, förmodligen var de alla tomater jag har ätit på slutet som jag reagerade på, men shit man blir ju lite halvrädd då hela armarna och ryggen brännde och var knall röd prickig.

Har inte orkat så himla mycket annat än att vara, Ilias var inte på toppen humör, skrek som en stycken när jag tänkte dammsuga så de blev inge av men gick då ned i källaren och hängde tvätt samt slängde in en ny maskin. Va ser jag då, jo en MUS i mitt hus. Åh va äckligt, så nu ska vi skaffa katt.


Förhoppningsvis så har jag hittat två alternativ
2 Hanar ca 4 månader i jokkmokk
och fick ett tips på en tjej som hade kattungar lev klara och allt, några mil härifrån som jag ska kolla upp imorgon
förhoppningsvis så har hon två fina hanar.. :)

Min gamla katt felix



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0