Måndag! :)

Idag har vi hunnit med en massa, Peter fick sovmorgon, sedan tog han Ilias, gjorde mat och sedan promenad medan jag pluggade. Hann otroligt mycket, satt ca 1,5 och hann nog med hälften av de jag skulle göra till nästa vecka.
Peter till tandläkaren och sedan var de jobb som gällde. Jag blev ensam kvar här hemma med vår underbaraste, satte igång med stor kok, gjorde lax i sås till mig och Ilias fick kokad lax, ärtor, champinjoner och broccoli. Lite som jag frös in och lite som han ska få imorgon.

Eilona kom sedan och hälsade, riktigt roligt att hon gjorde de, jag kände inte alls för att åka någonstans idag så de var skönt att man inte hade någon sådan press på sig.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0