Ludde

Ja är så roligt det är vi har hämtat två katter igår. Hur söta som helst, namnen blev Cheva till den långhåriga kurriga och texas till den korthåriga lite mindre blyga katten. Det är två hanar som är hur söta som helst. Jag och Ilias har suttit två svängar med dom nu på morgonen och bara kelat. Bilder kommer att läggas upp om någon dag då jag har kameran och den är laddad.

Var förbi Anna en gammal barndomskompis som jag har känt sedan jag var jätte liten. Hon fick en jätte söt liten pojke i december som jag fick äran att träffa igår. Roligt att hälsa på, när man inte träffat varandra på länge. Får försöka ta mig dit oftare när jag lix är i krokarna.

Jag och Brorsan satt med Ilias och lekte med kattungarna sedan kom Ludde och då är både jag och Mattias helt säker på att sötnosen sa det, Ludde, näe nu måste jag verkligen skaffa hörapparat tror jag men de va som bara roligt. De är bara joller tror jag men det är ändå roligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0