Ikea

Pratade med en granne idag, hon var super sugen på att åka på Ikea och nu blev jag det också. Just nu är de hur mycket som helst som jag skulle vilja ha därifrån. Bord, stolar, ljusstakar, soff överdrag, lampor, ja listan kan göras lång men va gör man när man inte ha några pengar att spendera. Näe så fort jag får lite pengar över ska jag ta en vända ner till Ikea för att verkligen stor shoppa. :)



Ja de är ganska mycket vitt, vitt och åter vitt?! Va ska peter säga när han vill bara ha svart, svart och åter svart?!


Kommentarer
malin

å de är så fint me vitt jag försöker övertala fredric att vi ska måla om köks gruppen till vitt men han vill bara ha brund brunt brunt... jag hänger gärna me på en resa till ikea :D

2011-02-01 @ 23:13:44
URL: http://malinhallen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0