GI

Ja, eftersom jag då gi:ar lite smått just nu försöker jag se alla goda sidor med det hela. Jag äter flera gånger per dag, jag känner att jag alltid är mätt, hinner aldrig bli sur, är mindre trött, jag får pröva nya recept. Negativt finns inget utrymme för snabbare lättlagade rätter som min älskling kan göra, vilket ger ett resultat att jag alltid får laga mat.

Ligger fortfarande stilla på -4.7 kg efter 14 dagar. Men efter en vecka Giande har jag minskat -16 cm på hela kroppen. Vilket gör en otroligt taggad.

Idag åt jag till kvällsfika något nytt, kokos, blåbär, hallon och fet naturell yougurt. Värmde aldrig bären så de blev som glass. Ska absolut ha med det sedan när man ska ha kvällsmys på fredagar.


Kommentarer
Anna

Okej, ja tiden går alldeles för fort ju =(

2011-02-17 @ 10:50:37
URL: http://icyy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0