Get him to the greek

Ja nu har vi nyss sett filmen Get him to the greek, den var ju inte en sådan film man kanske köper för att se. Men absolut värd att se åtminståne. Finns många roliga skämt i min smak och inte alls för pinsam. Peter och jag hann göra en tårta så imorgon ska vi bara göra en till så har vi så det räcker när min familj kommer och firar min födelsedag som var i fredags. :)

Ja just ja det var ju min och Peter fyra års dag idag. :) Blev en helt perfekt dag, inte för mycket och inte för lite vi hann mycket men var inte dö less när man komme hem efter en lite titt på stan, födelsedagsfirande hos en kompis göra mat och tårta. :) Näe nu ska jag äntligen gå och lägga mig

POK


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0