Fullspäckad dag

Eller ja något sådant kan man ju kalla det. Dagen startade Ilias och Jag var uppe och jagade katter, ingen fångst. Dammsäg och dammtorkade husets nedrevåning, fick ta mig en dusch när Peter vaknat. Svärfar överaskade oss med ett besök mycket trevlig och oväntat. Min mamma komme förbi och vi pratade mycket och länge. Peter fick medicin idag efter många samtal till medicinavdelningen. Han ligger nu -17kg sedan jag blev gravid och vi köpte huset. Stor skillnad, han kan inte ha nästan några byxor, han ser verkligen undernärd ut men kommer förmodligen att öka i vikt nu efter fått lite medicin.


Ilias och farfar 2010




Nu på kvällen har vi inte gjort så mycket annat än surrat och sett på serier, vampire diaries och greys, vilket verkligen gjorde min dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0