Rullar fram

Har gjort beskvier idag, fyllt dom nu ska jag bara doppa dom i choklad. Fixade även snöbollarna som höll på floppa då jag hade i för mycket kokos. Men nu ska allt kylas sedan kommer sista finishen.

Får se om Peter koll på bilen räcker för att den ska fungera annars ska jag en sväng in till Umeå imorgon, om bilen ville starta. Den startade idag men jag är fortfarande lite skeptiskt till att den ska funka.

När Peter kommer hem ska potatis skalas sedan blir det potatis och prinskorv till middag. Imorgon blir de nog att grilljera skinka, köpa tunnbröd och limpa så man kan äta riktigt lyxigt. Sedan ska jag göra sista inlämningsuppgiften också, har påbörjat en del men är säkert 4 timmars jobb kvar.

Synd att peter inte är ledig i veckan skulle verkligen varit mysigt att få rå om varandra och pyssla, påta på med lite dit och dat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0