Puckat

ja det var inte någon hit att åka någonstans idag. Glömde dessutom vagnen till pojken så han ville springa runt överallt medan jag skulle försöka att handla. De gick sådär om man säger så, barnvaktandet fick jag lov att avsäga mig eller jag min underbara vän sa att jag slapp. Så då kunde jag åka hem och efter 2 timmar på affärer då jag mestadels höll på att bära runt på mitt barn. Väl hemma kunde jag vila - eller ja vila och vila-  så mycket man kan vila med en vild 1åring :) Han har verkligen mega energi denna pojke, inte en lugn sekund. 

Måste väl inse att man kanske kan varva ner, ta de lugnare när man är höggravid och har en ettåring. Man måste inte hinna plugga, jobba, baka, vara alla andra till lags, hinna leka, städa tvätta, laga mat. Känns som jag har lite svårt att varva ner. Vill däremot inte vara helt utkörd när jag ska ta hand om nykomlingen :)

Barnmorskan ringde på förmiddagen och jag måste in imorgon för att lämna ytterligare prover. Jag hade utslag på socker, äggvita och bakterier i urinen. Förhoppningsvis var det bara just vid det tillfället eller att jag åkt på en uvi eller något sånt. Får ju som sagt se imorgon va de lutar mot. Är de uvi kan de ju förklara illamåendet, tröttheten den kan ju yttra sig lite hur som haver.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0