Planering

Nu har vi hittat några lösningar hur vi ska få placera alla möbler nu för bebisen ankomst. I hallen kommer vi ta bort byrån för att bara ha en bänk och en stor helkroppsspegel. Sedan hoppas jag att vi kan få någon att hjälpa oss instalera ett uttag där så jag kan blåsa håret osv i hallen. Byrån kommer bebisen eller Ilias få använda så den kommer vi bära upp på vinden.

Sedan är tanken på att ha en garderob istället för skohyllorna och hatt hyllan i hallen de vi måste göra då är att lägga lite golv och tapetsera måla lite tak så de ser snyggt ut men de gör vi närmare våren eller hösten. Skulle vara smidigt att hänga undan jackor osv

Idag gjorde jag ett klipp hittade en stor jacka som jag hoppas kunna ha HELA vintern. Den gick på 200 och den är mycket varmare än min gamla jacka som jag måste ha öppen för jag kan inte stänga den. Men kommer kunna ha denna här stora jacka tills i januari sedan kanske jag får ha den öppen, men mycket skönare att ha de lite varmare. Sedan är ju magen rätt stor ett tag efter graviditeten så då passar denna jacka utmärkt att ha ända fram tills i mitten av april.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0