Nyårs löfte

Mitt nyårs löfte är inge cola och inge godis eller chips eller glass på 1 år. Tror ni jag klarar det? Tänkte att de kan jag ju lätt göra istället för att banta dom här sista veckorna av graviditeten speciellt också eftersom jag tänkte gå ner en hel del efter plutten är ute. Får dricka lite mera te och äta lite mera av mina gomackor istället :)

Så första steget nu är på söndagen att ta bort allt sånt sedan ha mera regelbundna mål. Just nu har jag slavat väldigt mycket maten. Skippat luncher och frukostar vilket gör att mitt blodtryck svajar och humöret lika så. Så nu ska jag vara duktig ett tag.

sedan är min plan att vara lite duktigare på att gå ut och gå, speciellt nu när de har kommit lite snö och ändå inte är så kallt. Karln min brukar ju inte vara bangen så får se va som blir men de känns som om att jag kan misslyckas ala grövsta på men får se på söndag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0