Julen dansas ut

Julen är bestämt slut nu! Nu är jag less på så tjafs överallt så idag åkte alla julgrejer ner och upp kom de en ny härligt grön matta, rosa gardiner och vanlig inredning. Verkligen underbart!

I ugnen ligger en härlig god ost och skinkpaj med tomater och broccoli

Batteriet till mondeon är utbytt och förhoppningsvis ska vi slippa med något fler krångel med bilen hädan efter. Bilen har nämligen varit lite svår startade mellan åt.

Massa gamla fönsterlampor har fått bosätta sig i fönsterna eftersom vi inte har införskaffat oss några snygga nya. Jag är verkligen dålig på att få de mysigt med hjälp av ljus. Jag använder aldrig ljus och annan belysning för att göra de mysigt och gör jag de blir de inte alls så mysigt som hos alla andra. Men de får duga till jag köpt nya.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0