Ger upp

Ingen hjälp alls, helt onödigt samtal med dssk på bvc. Jag sa som det var att Ilias har haft hosta sedan i typ augusti och varannan vecka har han varit förkyld- då blir hostan värre. Visst kan de vara att han träffar på en del människor och han får långdragna förkylningar men va fan kan man inte få något annat råd än "ge honungsvatten".
När han sedan anstränger sig så får han världens hostanfall även när han nästan inte haft någon hosta på natten.

Hur som helst vill jag ju ha någon hjälp, antingen med någon form av hostdämpande vid behov eller att dom lyssar om kanske han har förkylningsastma eller astma.

Det är går ju relativ bra i vanliga fall men när han är förkyld, feber, magen som farit, snuva, tänder på g och dessutom den förbannade hostan som gör att han är vaken flera timmar på natten sedan vaknar han stup i ett när han väl sover. Får man lite mindre energi att hantera allt så då vill man verkligen ha hjälp, typ direkt.

Men det vi har märkt är att vid alla tillfällen jag har kontakt med sjukvården gällande Ilias tar dom mig aldrig på allvar, men de gånger peter ringt så har dom gett goda råd eller så han han fått komma in direkt, bara några timmar senare från samtalet. SÅ JAG KOMMER ALDRIG ATT RINGA IGEN!


Kommentarer
Maadde

Ja men jag lär ju aldrig få ut den här ungen för än januari ändå så det är lika bra att passa på att åka iväg en sväng :)

2011-12-16 @ 07:50:38
URL: http://karlekskrypet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0