Fick en bättre torsdag

Ja nog får jag en bättre torsdag, ingen huvudvärk och inget illamående. Var bara i morse som jag höll på spy men de gick över. Men är rätt mör ändå efter igår, så får inte mycket gjort. jag och ilias har varit ute en stund och grejat, han älskar att åka pulka så vi körde rund i den i 30 minuter sedan ville han åka mera. Efter en sovtur vart jag lite insperad av en annan blogg att dekorera pepparkakor, sagt och gjort jag och ilias pepparkakor, kristyr och nonstop, helt perfekt. Så det vart en dundras massa ätande på nonstopen och kristyren men vi kunde ändå framställa fyra fina dekoreade pepparkakor, två som vi gjorde tillsammans och två som plutten gjord själv. Tyckte det var ett lyckat pyssel.

Sedan fick ilias en omgång men trimmern, försökte mig på lite tuffare rakade linjer men de var ju super svårt när barnet inte satt still, men de är ju tanken som räknas. Dock såg jag peter i honom då han efter klippningen tittade sig i spegeln låssades gråta och skulle vara en jätte bebis och mysa med sin mamma.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0