Feber kille

Ilias somnade vid 6 sedan vaknade vid 11 sedan har han halvslumrat av och till flera gånger, nu la jag honom i hans säng och snart sover han några timmar till. Han ville verkligen ligga på mig. Febern har återvänt, gissar på att han frös han ville ligga kloss emot mig. Kände febern redan imorse då han vaknade klockan fyra. Men han har varit på rätt bra humör för att ha feber gav alvedon just innan han skulle lägga sig för då gick allt verkligen emot han, han orkade ingenting, trots den långa sovstunden mitt på dan.

Funderar lite kring potträning redan nu men jag vet inte alls. Eftersom han är så duktig nu på att säga till så funderade jag på om de skulle ens vara en idé. Hade planerat att börja i sommar då han blir två. Ja det är då inget måste än så länge..



Kommentarer
malin

du skulle kunna introdusera pottan & se om han adv den gör han de så kan han ju va utan på dagarna & ba ha natt blöjja men om han inte adv den så spelar det ju ingen roll du kan ju prova iaf tycker jag :) han är ju så duktig som redan säger till! moster söt troll <3

2011-12-14 @ 13:46:23
URL: http://malinhallen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0