Efter sol kommer regn

Efter gårdagen- en helt perfekt dag- mår man självklart som döden idag, hade jag haft peter hemma skulle han fått göra allt.

Huvudet sprängs, yrsel, illamående och 48 andra krämpor så jag är inte alls på topp idag. Fick i mig lite gröt imorse men inte hjälpte de blev bara värre och snart vet jag inte vars jag ska ta vägen. Skulle verkligen byta vilken dag som helst mot foglossningar, då är man åtminståne klar i huvudet. Nu är det som jag har festat i 14 dagar och får ta hand om baksmälla. Förhoppningsvis blir det kanske bättre om några timmar men tills dess ska jag leka med barnet, som redan har haft bus för sig, töm badrumslådan på grejer, ratat frukosten, kastat de mesta i golvet, ska inte klä på sig eller av sig, slåss bara för att

ja denna dag ser inte ljus ut


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas du får en bättre torsdag!

2011-12-07 @ 15:41:40
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0