Dan före doppare dan

Ja efter en lång dag igår med diverse surr med barnmorskor och läkare kunde jag äntligen komma hem. Hemma var ja ju tvungen att göra klar inlämningsuppgiften så jag inte får sämre betyg än vad jag dug till. Det blev ganska sent innan jag var färdig sedan så har vi fortfarande rätt många julklappar att slå in. Peter höll på länge medan jag pluggade och dan före det satt vi också med julklapparna. Men ikväll blir vi nog klara.

Jag som ska vila lite mera just nu för att bebisen absolut inte ska ha en chans att börja komma ut. Måste städa idag, det är rätt undan plockat men jag skulle behövt göra en riktig röjning här hemma, dammsuga och skura. För imorgon ska vi ju till svärfars men på juldagen så kommer min släkt hit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0