Dagen

En dag då vi knappt hann något känns det som, bättre lycka imorgon då kanske. Plutten har nog någon eller några tänder på G. Därav febern, dåliga sömnen, dregglet, bitandets och kassa magen. Så hoppas att de går över snart. Idag sov han 30 minuter på dagen vägrade bara sova. Men nu sover han och förhoppningsvis sover han mesta delen av natten.

I natt var han upp mellan 22:30 och 01:30 jag blev inte imponerad om man säger så. Han vill ligga så när så nära mig att själv kan jag inte somna, vrider och vänder på mig, vilket han i sin tur vaknar av. *suck

Men vi köpte iaf en tv idag, är så rädd att våran tv skulle spöka och vi blir utan tv på själva juldagen. Det går ju absolut inte för sig. Tv vi har hade börjat med några underliga ting, visade ingen bild ibland osv så nu känner jag mig rätt säker. Men vi fick inte upp den idag så det är morgondagens projekt, sedan ska vi försöka köra iväg med den lånade släpen samt de grejer som inte ska vara kvar här. Förhoppningsvis hinner jag göra lite lussekatter och kakor också. Ja om sömnen är med mig förståss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0