Ångest

Haha nu har jag verkligen ångest över att åka in till stan, undrar hur mycket folk det är och hur mycket köer det är överallt. Känner bara att jag blir irriterad hatar bilköer, hatar människor överlag som ska vara i vägen när jag ska göra något. Går inte och handla går inte att göra någonting när alla människor ska vara på samma plats på samma tillfälle. Paketpapper måste inköpas för vi har inte slagit in ett ända paket då vi trodde vi skulle göra det hos Peters mamma vid den årliga paketinslagardagen. Sedan vi bestämde oss för att inte ha den i år har vi inte varit in till stan. Så det är väl bara att gilla läget och åka in till stan för att fixa för det sista.



Kommentarer
Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Ja nu inför jul känner jag precis lika dant! :)

2011-12-21 @ 19:25:02
URL: http://www.sojkasframtid.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0