vecka 18

Nu har jag gått in i vecka 18 eller ja 17+0 så 2 veckor kvar till ultraljudet, det riktigt ultraljudet. Lagomt spännande tycker jag ligger på -4 till -4,5 kg. Härlig känsla att inte öka vikten något. Kanske man bara går upp 10 kg då? Illamåendet fortsätter och varje morgon är den andra lik, kvällen är ganska lika nätterna kan jag vakna av Ilias och då är desamma.

Dessa graviditeter är verkligen helt olika, tycker att den verkar lite lika syrrans graviditet bara.

Snart kommer comfortkillen så de blir spännande vad dom ska göra, nu rullar bilen in.


Kommentarer
M.

Ja jag får lägga träningen på hyllan och hålla mig till cyklandet runt staden :P



Jaa vi måste verkligen dejta! Det flöt ju på bra med grabbarna också, dom verka ha lika mkt att prata om som du och jag :P

2011-08-23 @ 11:13:18
URL: http://karlekskrypet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0