Vattenfärg och kräks

Jag och Ilias skulle ha mysmorgon, målade med vattenfärg och pojken var helt indränkt i vattenfärg en syn för ögat, hela köket var en röra med vattenplask, vattenfärg blöta papper en pojke full med färg.

Då passar de för pojken att skita, jag är som sagt väldigt illamående, jätte illamående. Jag hade redan bytt en bajs blöja, ilias luktade skit. Jag va ju tvungen att byta en till men de gick verkligen inte, jag kunde inte släppa honom för att han inte skulle kleta färg överallt jag höll på spy av hans lukt sedan lukta den bajsblöja inne på toaletten. så medan jag hulkade mig över toaletten höll fast pojken så han inte skulle förstöra inredningen insåg jag att detta går inte.

Jag skriker på Peter som ligger och sover, har hulkat mig så jag gråter och Ilias har mestadels röd vattenfärg över hela sig. Peter nyvakna syn såg bara en röd pojke och jag som såg helt skärrad ut. Han trodde pojken var full av blod.

En vanlig lördags morgon


Bild lånad från google


Kommentarer
Gojj

Gullig du är, just nu vågar jag knappt kolla på den där förlossningsplanen. Jag blir livrädd.

2011-08-13 @ 20:30:26
URL: http://detlillaunderverket.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0