Vardagsplaner

Var just ute en liten sväng med vagnen så liten kunde somna. Nu börjar rutinerna bli dessamma igen. 9 och 15 vill han sova och de är skönt om de följs för man behöver en liten stund från den lilla kläng apa som jag har.

Idag rev peter golvet i hallen, sedan la han in en bit av de nya golvet de bråkades mycket för honom så de blev lagt ca en 1/3 men imorgon är han nog klar med golvet i hallen och i slutet av veckan hoppas jag att vi är klara med köket också.

Jag fick en tid på kontaktlinser den 30/8 så inte förrän om typ 3 veckor så får jag prova ut linser. Snacka om otur, men hur som haver så är de ju bokat.

Jobbar sista dagen på tordag sedan har jag ledigt ett tag och tar sedan upp studierna igen i september för att förhoppningsvis bli klar i januari/februari.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0