v 19

Ja nu är jag i vecka 19, ultraljud nästa vecka. Illamåendet består men idag ska jag på apoteket och hämta ut den nya medicinen som kanske hjälper mot illamåendet. Känner fortfarande inga sparkar men har ju som sagt moderkakan i framväggen så kanske om 4-5 veckor känner jag lite mer. Barnmorskan skulle också kolla upp den suspekta situationen som blev när jag var på den senaste ultraljudet. Får se vad som blir kring detta.

Ilias har varit en riktigt solstråle

Ikväll ska vi göra en anmälan mot bilarna som tutar när dom kör förbi. Nu är vi less på allt tutande, finns ju inget hinder på vägen så det är inte för att varna heller.

Vi ska väl börja packa ihop skötväskan för att bege oss in till stan för en synundersökning plus träning av kontraktlinser.

Ilias har börjat leka med lego, något vi tycker är jätte roligt, just nu är det mycket trost. Så fort han inte har något att göra klättrar han på allt, soffor, solar, bord ja i princip allt. Men bara vi gör något, vad som helst egentligen så går de super bra. Han hjälper till att städa, hänga tvätt sopa och plocka undan.





Kommentarer
Madde

Ne de va tydligen bara nån vecka i sävar.

haha jaa de är skoj att vi jobba på samma ställe nu i höst då hon jobbat med erik tidiage i sommar :P

Vad är oddsen ;P

2011-08-30 @ 15:08:38
URL: http://karlekskrypet.blogg.se/
Gojj

Hoppas du får någon upprättelse gällande förra UL.

2011-08-30 @ 15:30:25
URL: http://detlillaunderverket.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0