UL1

Ultraljudet idag, jag det gick bra bebisen mådde bra och hjärtat slog som de skulle. Det var bara en tvär titt för att se att allt så bra ut. Kommer fortfarande ha mitt RUL på spec den 6/9 då kan vi nog hinna med att kolla kön om de går förståss. Min instinkt säger flicka men, ja tiden får utvisa va de blir. Tror dessutom de skulle vara smidigt att ha barnvakt då också, bara så man slipper tänka på Ilias just så mkt när man vill höra om bebisen.

Läkaren försökte mäta bebis men de var väl ganska svårt och ska man gå efter hans mätning så skulle jag vara i v14+6 var de största han fick fram. Men då skulle aldrig gravidstickan visat posetivt när jag testade, får veta mera sedan. Moderkakan i framvägg så bebisen låg hemskt långt bak mot ryggen och de var svårt att se bebisen, överhuvudtaget jämför med Ilias. Kommer förmodligen känna denna bebis mkt mindre nu också eftersm den ligger i framväggen. Så folk kan ju skippa att ta på min mage denna gång!
Tror att vi lyssnade på hjärtat också men hjärnan är som en gröt så vet inte egentligen inte om de blev någe hjärtljud, tror de men är osäker.

Nu när jag tittar och räknar efter så vet jag inte om jag hittat felet får se om några veckor :)


Kommentarer
Anna

Hampus låg oxå långt bak mot ryggen på rul så bilderna på honom var jättedåliga. Men jag hade moderkakan i framvägg med båda och kände båda kring v.21-22. Ebba var en lugn bebis och sparkade nångång då å då.. Hampus var en vild bebis och sparkade HELA tiden.. var aldrig en lugn stund i magen :-P

2011-08-26 @ 07:54:24
URL: http://jullovsvagen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0