Telefonen och illamående

Ja telefonen är någonstan här hemma men har ingen aning om vars. Hör den heller inte men vet inte om den är på ljudlös.

Idag har jag hunnit med en hel del, dammsugit, varit på öppna förskolan gjort lunch och middag, dammtorkat, varit på affären och tvättat.

Illamåendet verkar ju aldrig gå över, mår typ konstant illa. Har haft världens huvudvärk idag och Illamåendet bara väller över mig. Är bara allmänt arg och sur och irriterad på allt. Nog mest för att man är illamående och har huvudvärk. Jag slipper ju spy men det är just att man blir galen på att vara illamående hela tiden.


Kommentarer
Sandr

Be om att få Lergigan utskrivet, utan de hade jag inte överlevt graviDiteterna med Alva och Alexander. Jag kräktes ju och mådde illa ända från v 3 tills Alva va ute. Med både S och lilla À blev de bättre med kräkningarna runt v25 men illamåendet försvann aldrig! :(

2011-08-15 @ 22:11:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0