Rolig grej

Ställde mig på vågen imorse och inser att jag inte vägt så här "lite" på några månader, väger tom mindre än när jag gick på Lchf. Jag är ju långt ifrån målvikten men det är ändå skönt. Fast även om man gått ner en del så är är jag långt ifrån smal, samtidigt är de ju skönt att man är lite "större" och inte går upp i vikt hade jag varit normalviktig från början hade jag nog varit oroligt över att jag inte gick upp i graviditeten. Tänk om man kunde hålla denna vikt hela graviditeten och sedan gå ner 10kg på förlossningen vilken dröm alltså!



Kommentarer
Madde

Nae det va ju bara sävar i en vecka eller två. Nu blir det stan i fortsättningen, ANTAR jag.

Kommer bara springvikariera så det passar mig ypperligt ;)

2011-08-30 @ 13:42:41
URL: http://karlekskrypet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0