Riva kök

Ja vi gick lös på köket uppe idag. Peter fick sovmorgon till 11 sedan kunde planerna skrida i verket. Rummet blir verkligen jätte stort men det är skönt att få de gjort. Nu skulle vi bara behövt att plugga vattnet dit in sedan så kan man även ta bort diskbänken. Vi ska till återvinningen på lördag så de passade så bra att få detta bortgjort nu så kan vi köra bort de med dessamma.

De blir typ 16 m2 stort så vi funderar på att slänga upp en vägg mellan så barnen får en lite större gemensam garderob. Än så länge är inget bestämt men vadå, 16m2 är lite stort. Får man två av samma sort kan dom ju dela senare, ja vi ser ju hur de blir.

Tänkte ringa en vvsare senare i veckan så fort jag har fått lite cash eller åtminståne när jag vet hur mkt jag får. Första gången det är strul med FK.

Näe tänkte göra kyckling i ugnen idag med potatis och grönsaker mums i mage, vilka är era middagsplaner?


Kommentarer
Anonym

våra planer var kyckling, röda linser och ungsrostade grönsaker... MEN j*vla ådi hade andra planer å gjorde en tjuvparning trots att Wiska slutade löpa för flera dagar sen... Å SEN sitter hund jäveln fast i 1 timme å 45 min!!!!!! Så vad hände med min fina nyttiga middag i ugnen?? Jo de blev grötkladd av alltihop och torr kyckling som jag skulle kunnat ha som stutsbollar... Så nej middagen slutade med Pizza :)

Varsågod för de glada skrattet å nej de blir inga valpar ska ge Wiska en spruta i morgon så löser de där sig av sig själv :)

2011-08-25 @ 20:02:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0