Regnig dag

Ja inte alls nå trevligt väder idag men jag får iaf lite sug på att baka när regnet öser ner. Sedan skulle jag och peter gått igenom alla kvitton, värdepapper osv sorterat upp och slängt gamla räkningar som är oväsentliga.

Tappade min Ilias ring igår på jobbet, blev super deppig sedan trodde jag att jag hade sådan oordning att vi aldrig skulle hitta kvittot. Men de går på en försäkring så jag behöver bara betala 200 kr, polisanmäla försvinnandet sedan får jag en ny ring.

Dubbelbokning, ja de blev ju så tokigt både jag och Peter jobbar nästa vecka på torsdag, min sista dag. Men peter börjar inte förrän 15 och jag slutar klockan 16 så min snälla moster och mormor kunde ha honom typ 1,5-2h.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0