Nya höst tag

 

Ja nu måste vi börja ta nya tag inför hösten. Idag har vi haft en lugn dag, Peters semester slutar ju på söndag så vi längtar inte efter den nya veckan.

Jag ska svabba upp hemmet riktigt i veckan från top till tå sedan hoppas jag på få låna släpvagnen så vi kan köra bort skrot och skräp närmaste veckorna

Jag ska och måste fixa linser nu, är så less glasögon att jag nästan håller på att dö.

Vet inte heller vilken färg jag ska färga håret, så letar lite insperation nu också. Jag är ju helt betuttad i Linda Hallberg, hon är så otroligt på att sminka och fixa till sig och just nu har hon rödbrunt hår, blir så sugen. Har nästan de nu eller om jag skulle bleka de som jag hade förut men de är också lite omodernt. Kanske bara slinga i mörka och ljus slingor hela håret typ.

Semesterbild

Älskling och jag fiskar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0