Nolia

Idag ska vi på Nolia, träffa några kompisar och bara vara i vimlet av människor. Sedan blir de nog go middag och vila inför lördagen eller söndagen då vi ska lägga klart golvet i hallen och köket.

Kan ja ju berätta att jag är i 16v och vi ska ha ännu en liten knodd om några månader. Var på första BM besöket igår och de kände riktigt bra eftersom jag inte gått upp något än utan snarare gått ner 3 kg, nu väger jag lika mkt som i 9 veckan på den första graviditeten. Eftersom jag verkligen inte vill gå upp lika mycket denna gång som förra (15kg). Barnmorskan däremot tyckte att jag kunde gå upp minst 9 kg denna graviditet. Men jag har ju en fördel med att jag är konstant illamående, trött och inte vill eller känner för att äta socker, fett eller lagad mat övertaget, skulle kunna leva på hårdbrömackor med skinka och kiwi resten av graviditeten :).

UL kommer jag göra i vecka 19-20, den 6e september så nog är jag lite nojig fram tills dess men oftast så ser allt bra ut. Alla mina värden i onsdags var ju bra och jag mår i övrigt bra. Känner mig bara verkligen inte gravid.


Kommentarer
M.

GRATTIS LINDA!! :D

Fan va roligt med ännu ett litet mirakel :D

2011-08-12 @ 07:53:38
URL: http://karlekskrypet.blogg.se/
Anonym

Vad KUL :)

2011-08-12 @ 09:26:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0