Kvällsrutiner

Kvällsmyset jag skulle ha för mig själv slutade med att jag somnade med Ilias när jag skulle natta honom. Sov sedan i två timmar i den bekväma fotöljen i hans rum. Vi har en ny rutin här hemma som jag kört på i veckan. Jag lägger Ilias med välling och mys tar bara några minuter i vanliga fall. Men nu i veckan har han vaknat lite mera så då när han vaknat har jag kört lite fem minuters metoden mest för att Ilias har verkligen strejkat att ligga själv, att ta tutten själv osv. Första kvällen fick jag gå in 3 gånger var femte minut andra kvällen gick jag in en gång idag trejde kvällen så behövde jag inte gå upp han somnade om själv. Han sover mycket bättre eller ja han väcker inte oss så mycket utan tar tutten och somnar om. Han hade pratat i 10 minuter en natt sedan bara somnat om vilket är superskönt. Man behöver verkligen sömn :)




Vi ska nog försöka flytta lekstugan hit i helgen på söndagen, på lördag blir de återvinningen och imorgon packar vi ut köket på lassen till skroten - så då kommer lite bilder. Blir lite inplocking och sortering på gården. Sedan ska jag försöka planera upp med träd, buskar och rabatter så de börjar ha en tanke. Måste skissa en hel del till innan jag är nöjd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0